Tietotalo edustaa Sharpspringia Suomessa

Tietotalo kumppanoitui Sharpspringin kanssa ja lisensoi alustaa Suomessa

Olemme partneroituneet SharpSpringin kanssa, ja edustamme SharpSpring-markkinointiautomaatiojärjestelmää Suomessa. Yhteistyön myötä pystymme auttamaan asiakkaitamme aiempaa paremmin digitaalisen markkinoinnin ja myynnin haasteissa sekä liiketoiminnan kehittämisessä.

Sharpspring haastaa markkinajohtajat edullisuudellaan ja monipuolisuudellaan

SharpSpring-automaatioalustan valinta portfolioomme on selvää jatkumoa asiakkailtamme nousseista tarpeista. Markkinoinnin automaatio ei ole vain suurien yritysten valinta työskentelyn tehostamiseksi, vaan yhä useampi keskisuuri ja toisaalta pienikin toimija ottaa alan ratkaisuja käyttöönsä.

Markkinointialustojen viidakossa SharpSpring sijoittuu haastamaan markkinajohtajia, kuten Hubspotia ja Marketoa. SharpSpringin vahvuus on äärimmäisen kilpailukykyinen hinnoittelumalli, joka tarkoittaa käytännössä kuukausittaista käyttömaksua. Asiakkaan ei tarvitse sitoutua kalliisiin vuosilisensseihin. SharpSpring mahdollistaa nopean liikkeellelähdön eikä sido asiakkaita järjestelmään vuodeksi kerrallaan. Alusta tekee markkinoinnin automaation käyttöönotoista kustannustehokkaita ja ketteriä.

- Yhteistyö mahdollistaa asiakkaidemme palvelemisen aiempaa laajemmin ja varmistaa asiakkaillemme entistä paremman näkymän markkinoinnin ja myynnin toimiin, toteaa Tietotalon toimitusjohtaja Mika Pitkämäki.

Palvelu on osa Tietotalon sisältöpalveluita. Sisältöpalvelut ovat osa Tietotalon palvelutarjoamaa, joka keskittyy tukemaan asiakkaitamme viestinnän, verkkosisältöjen ja digitaalisen markkinoinnin haasteissa.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä:

Jarno Malaprade

Markkinointi, palvelumuotoilu

040 5461110
jarno.malaprade@tietotalo.fi

Aleksi Brunni

Projektipäällikkö, palvelumuotoilija

040 062 4078‬
aleksi.brunni@tietotalo.fi