Kun arjen prosessit ovat kunnossa, on aika syventää suhdetta eri kohderyhmien kanssa. Laadukas sisältömarkkinointi on tehokas työkalu kohderyhmän ostokäyttäytymisen ohjaamiseen ja markkinassa erottumiseen. Erilaisia osuvasta sisältömarkkinoinnista, kontaktoinnista ja räätälöidyistä tarjouksista rakennettuja nurturointiohjelmia rakentamalla voidaan niin kypsyttää kontakteja kohti asiakkuutta kuin vaalia olemassa olevia asiakkuuksiakin.
Sisältöjen ja automatisoitujen kampanjoiden kanssa kannattaa lähteä liikkelle priorisoidusti tärkeimmistä. Sisällöt kannattaa suunnitella puhutteleviksi, selkeää lisäarvoa tuoviksi ja aikaa kestäviksi. Kun ajan mittaan sisältöjä alkaa olemaan saatavilla laajemmin, myös nurturointikampanjoiden toteuttaminen helpottuu, sillä laadukkaasti tuotettua sisältöä voi ja tulee uudelleenhyödyntää sopivissa kohdin.
Ota yhteyttä! Keskustellaan digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä edustamamme Sharpspring-alustan mahdollisuuksista.
Jarno Malaprade
jarno.malaprade@tietotalo.fi
040 5461110
Kirjoittaja on Tietotalon markkinointipäällikkö ja palvelumuotoilun asiantuntija, jolla on 14 vuoden kokemus viestinnästä, palvelumuotoilusta ja vaativista tietojärjestelmähankkeista.