Trevianin keskeiset kohderyhmät ovat luonteeltaan hyvin erilaisia: toisaalla ovat kotimaiset vuokralaiset, toisaalla taas kansainväliset, institutionaaliset sijoittajat.
Sijoittajien suuntaan Trevian profiloituu asset management -asiantuntijana sekä kansainvälisten sijoittajien paikallisena kumppanina.
– Kiinteistövarallisuuden hoitamisessa luottamus ja strateginen ymmärrys ovat kaiken keskiössä. Sen lisäksi, että kohteidemme tulee osua kumppaneiden sijoitusstrategiaan, heidän tulee voida luottaa vahvasti myös siihen, että pystymme kasvattamaan kohteiden omistaja-arvoa. Onkin tärkeää, että tuomme henkilökuntamme asiantuntemusta ja toteuttamiamme menestystarinoita esiin monipuolisesti. Sisältömarkkinointi ja asiakasreferenssit tukevat osaltaan tätä näkökulmaa.
Samalla verkkosivu on vahvassa roolissa Trevianin hallinnoimien kiinteistöjen markkinoinnissa.
– Sivustosta luodaan vahva kiinteistövuokrauksen portaali. Tarjoamme Suomen parhaita toimistotiloja ja kauppapaikkoja. Silloin koko vuokrauskoneiston on oltava omissa käsissämme.
Tarinallisuus on aina brändin rakentamisen ytimessä, niin myös kiinteistöalalla. Joskus kiinteistön ydintarina liittyy historiaan, arkkitehtuuriin tai sijaintiin, toisinaan taas esimerkiksi yhteisöllisyyteen tai työhyvinvoinnin tukemiseen.
– Sielu ja tarinallisuus ovat myös kiinteistön kilpailuetuja, Tuori vahvistaa.
– Haluamme palvella asiakkaitamme ja vuokralaisiamme siten, että myös tunneulottuvuus välittyy vahvasti. Tästäkin syystä oli tärkeää keskittää vuokraustoiminnot omille sivuillemme. Jatkossa sivusto toimii kaikkien kiinteistöjemme showroomina. Luonnollisesti myös sijoittajat edellyttävät, että tuomme heidän kohteitaan hyvin esille.