Älykkäät integraatiot ja palveluiden liitettävyys ovat menestyvän liiketoiminnan avainkomponentit verkossa. Verkkokaupassa tulee olla huippuunsa kehitetyn käyttökokemuksen lisäksi riittävä määrä luotettavia ja sujuvasti toimivia maksutapoja sekä integraatioita palveluihin, joiden avulla asiakkaasta pidetään huolta koko palveluprosessin ajan aina palautteen keräämiseen ja uudelleenaktivointiin saakka.
Tietotalo on toteuttanut Lomarenkaan varaamoon useita maksutapaintegraatioita, jotka tarjoavat riittävän määrän luotettavia kansainvälisiä ja kotimaisia maksutapoja. Asiakasviestintää toteutetaan automaattisilla ja oikeaan ajanhetkeen ajastetuilla sähköposteilla ja SMS-viesteillä. Tekstiviesteillä voidaan täydentää varauksen statustietoja paluukanavana.
Asiakkaat luottavat usein helpommin oman maansa tunnettuihin palveluntarjoajiin ostopäätöstä tehdessään. Tietotalo on toteuttanut useita älykkäitä integraatioita Lomarenkaan järjestelmään, joilla laajennetaan varaamon tarjoomaa ja toisaalta jaellaan tarjoomaa erilaisiin kotimaisiin ja kansainvälisiin kanaviin.
Tietotalon on integroinut varausjärjestelmän myös Lomarenkaan taloushallintoon. Taloushallinnon integraatio mahdollistaa asiakastietojen, tuotetietojen ja myyntitietojen automaattisen siirron järjestelmien välillä. Integraatio on tehostanut Lomarenkaan taloushallintoa ja tarjoaa reaaliaikaisen näkymän myynnin tilanteeseen.