Olemme Tietotalolla saaneet seurata läheltä Lappsetin kasvua ja kansainvälistymistä, ja ratkaista digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin tarpeita useassa eri markkinassa. Pitkäaikainen on luonut tietotalolaisille vahvan ymmärryksen Lappsetin liiketoiminnan tavoitteista ja haasteista. Samalla yhteistyö on muovannut erinomaisen jatkuvan kehittämisen ja tuen mallin. Yhdessä ymmärretyt tavoitteet ja yhteen hitsautuneet tiimit toimivat tehokkaasti ratkaistessaan eteen tulevia haasteita alati muuttuvassa toimintaympäristössä. Palvelumallimme kulmakivenä on nimetyt asiantuntijat, suora yhteys Tietotalon henkilöstöön ja säännölliset moniammatilliset tapaamiset.
Laajemmista kehityshankkeista muodostamme Lappsetin kanssa omat projektinsa. Projekteissa työskennellään ketterin menetelmin iteratiivisissa sykleissä. Toimintamalli mahdollistaa projektin tehokkaan ohjaamisen, työn priorisoinnin ja projektin tuotosten hallitun viemisen osaksi jatkuvaa palvelua.
Integraatiot Lappsesin toiminnanohjaus- ja tuotetietojärjestelmään takaavat sujuvan tuotetiedon automatisoidun julkaisemisen ja verkkokauppakokemuksen. Asiakas voi hakea varaosia myös tekoälyä hyödyntävällä kuvantunnistustoiminnolla: järjestelmä tunnistaa rikkoontuneesta leikkipaikan välineestä otetun kuvan ja tarjoaa kyseiseen tuotteeseen liittyviä varaosia.
Tietotalon InfoWeb-järjestelmällä, räätälöidyllä verkkokaupalla ja markkinoinnin automaatioalustalla on pystytty vastaamaan Lappsetin kasvun ja kansainvälistymisen mukanaan tuomiin digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin tarpeisiin useassa eri markkinassa. Huolellisesti rakennettu ekosysteemi varmistaa, että kaikki kriittiset menestystekijät saavutetaan.